تردمیل تایتان فیتنس TF9080 دارای کابل AUX و اسپیکر برای پخش موزیک است. دارای کلید اطمینان می باشد. ضربه گیر لاستیکی و ضربه گیر مکانیکی این تردمیل از ایجاد فشار زیاد بر زانوها و ستون فقرات جلوگیری می کند.

جک دستگاه طراحی شده است، سبب می شود تا بتوانید در صورتی که از دستگاه استفاده نکردید به راحتی دستگاه را تا کرده و از دیگر فضای خانه خود استفاده کنید. ابعاد تسمه یا همان فضای دویدن کاربر در این تردمیل 136*50 سانتی متر است. این تردمیل دارای 12 برنامه اتوماتیک و 1 برنامه دستی است و امکان طراحی برنامه دستی برای 2 نفر و کنترل سرعت و ضربان قلب HRC دارد.

بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است. شیبی که شما می توانید ورزش کردن در حالت های متفاوت مثل تپه نوردی و کوه نوردی را در آن امتحان کنید تا 15 حالت مختلف است و توسط کلیدهای سریعی که بر روی دسته های تردمیل قرار دارد نهایت سرعتی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد تا 18 کیلومتر در ساعت است.

امکان پخش فایل AUX این امکان را به کاربر خود می دهد تا بتواند در حین انجام دادن ورزش به آهنگ هی مورد علاقه خود گوش دهد. نمایشگر این تردمیل مانیتور LCD است. این تردمیل ساخت کشور تایوان و دارای 15 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.