تردمیل تایتان فیتنس TF7000 5N با قدرت موتور 1.75 اسب بخار و دارای ابعاد تسمه 126*46 سانتی متر است که قادر است تا 130 کیلومتر را تحمل کند. این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد . سرعتی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این تردمیل کلید اطمینانی دارد.

ضربه گیر لاستیکی و ضربه گیر مکانیکی این تردمیل از ایجاد فشار زیاد بر زانوها و ستون فقرات جلوگیری می کند و باعث می شود، آسیبی در حین انجام دادن ورزش به بدن کاربر وارد نشود. جک دستگاه، سبب می شود تا بتوانید در صورتی که از دستگاه استفاده نکردید به راحتی دستگاه را تا کرده و از دیگر فضای خانه خود استفاده کنید. این تردمیل ساخت کشور تایوان و دارای 15 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است.

شیبی که شما می توانید ورزش کردن در حالت های متفاوت مثل تپه نوردی و کوه نوردی را در آن امتحان کنید به صورت برقی تنظیم شده که تا 15 حالت مختلف است و توسط کلیدهای سریعی که بر روی دسته های تردمیل قرار دارد. نهایت سرعتی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است و نمایشگر این تردمیل مانیتور LCD است.